Kontakt biograferne på Kino.dk

Har du spørgsmål / kommentarer til en specifik biograf, skal du henvende dig direkte til biografen. Du kan enten skrive til dem i kontaktformularen her på siden eller finde deres profil med kontaktoplysninger via oversigten HEROBS: Billetreservationer kan ikke foretages via mail!

Hjælp / FAQ

Hvis du ikke kan logge ind, har du enten tastet forkert (bemærk at systemet skelner mellem store og små bogstaver) eller også har du ikke oprettet en kino.dk-profil men måske tidligere brugt et midlertidigt login ved bestilling af billetter på kino.dk. 

Hvis du allerede har en kino.dk-profil men har glemt din adgangskode, kan du nulstille adgangskoden ved at benytte ’Glemt adgangskode’ funktionen i login-boksen.

Hvis du har brugt en midlertidig profil i forbindelse med en bestilling, kan du ikke logge ind på kino.dk. 

1) Log ind ved at klikke på figuren øverst i højre hjørne og klik samme sted for at komme ind på profilen.

2) Ved at klikke på knappen 'Redigér profil' kan man bl.a. ændre sit navn, telefonnr., køn, fødselsdato og adresse. Klik på 'Skift adgangskode' for at ændre denne. For at ændre mailadressen, skal du skrive til os via kontaktformularen her på siden (vælg 'Login / kino.dk profil' og 'Ændring af profiloplysninger').

3) Husk at klikke 'Gem ændringer' efter ændring - ellers gemmes informationerne ikke.

Hvis du har købt billetter men ikke modtaget en kvittering (og evt. billetter) på mail, kan du kontakte biografen direkte (fx via kontaktformularen længere nede på siden). De kan slå bestillingen op og er købet gennemført korrekt, kan billetterne afhentes i billetlugen. Biografernes kontaktinfo findes også på deres profil via kino.dk/biografer

Refundering af købte billetter
Det kan være forskelligt fra biograf til biograf, om det er muligt at refundere købte billetter. Her henviser vi til de enkelte biografers betalingsbetingelser

Ændring af bestilling
For at ændre antallet af bestilte billetter skal man kontakte biografen direkte.

Afbestilling af reservation
For at slette en reservation skal du kontakte biografen direkte.
 

Hvor kan jeg afhente mine billetter?

Nordisk Film Biografer: Billetterne tilsendes på mail (i kvitteringen) og kan medbringes udskrevet eller vises på en mobil (QR koden skal kunne scannes). Billetterne kan også hentes i den biograf, de gælder til inden for biografens åbningstid. Du finder åbningstider og adresse på biografens profil.

Vue: Billettterne kan hentes i Vue i hhv. Odense, København og Århus i biografens åbningstid. Du finder åbningstider og adresser på biografens profil.

Øvrige biografer: Billetterne kan afhentes indenfor biografens åbningstid. Du finder åbningstider og adresse på biografens profil.

Se biografernes informationer her

Afhentningsfrist på reserverede billetter

Hvorfor skal jeg hente reserverede billetter 30-45 min. før forestillingen starter – eller flere dage før forestillingen?
Afhentningsfristen afhænger af, i hvor god tid man reserverer billetterne. Reserverede billetter skal for det meste afhentes inden for en uge. Afhentningsfristen fremgår altid af kvitteringen og kan ikke ændres, da den er automatisk genereret.

Bestiller man billetterne mindre end en uge før forestillingens start, skal de som regel afhentes senest en halv time før forestillingen (i visse biografer 40 eller 45 min før). Igen: Se afhentningsfrist på kvitteringen.

Hvad gør jeg, hvis afhentningsfristen er overskredet, og jeg ikke har fået hentet mine billetter?

Når afhentningsfristen udløber, sletter biograferne dine bestillinger. Er afhentningsfristen udløbet, må du derfor bestille eller købe nye, hvis du stadig vil se filmen.

BEMÆRK: Det er IKKE muligt at rykke sin afhentningsfrist, da den er automatisk genereret.

Kundeservice

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt gennem vores site, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk