I forbindelse med Humor Mod Aids-kampagnen holder AIDS-Fondet en temaaften med den Oscar-belønnede ’Dallas Buyers Club’.
Med i billetten er 1 AIDS-Fondet sløjfe eller 1 Humor Mod Aids’ røde næse, hvis pris går ubeskåret til AIDS-Fondet.
Hiv-smittede i Danmark finder det stadig utrolig svært at tale med deres nærmeste om deres status som hiv-smittede, alt imens der hver dag fødes 500 børn med hiv i verden. Aids-Fondets Humor Mod Aids-kampagne sætter fokus på stigmatisering og forebyggelse af hiv-smitte i Danmark og udlandet.
I dette filmarrangement stiller vi skarpt på livet som hiv-smittet.
Glæd dig til to rørende beretninger: én fra den velspillende Matthew McConaughey, og ét oplæg om livet som ung hiv-smittet i Danmark. Kom og se en god film, bliv klogere og støt et godt formål!
Overskuddet fra temaaftenen gør ubeskåret til Humor Mod Aids’ to støtteprojekter:
”Ungegruppen i Danmark”, som støtter unge hiv-smittede i Danmark og er et frirum, hvor man møder andre unge smittede i trygge rammer og får råd og vejledning fra sygeplejersker, læger og rådgivere.
”En Generation Uden Hiv”, som er et projekt, der sikrer gravide i udviklingslande adgang til hiv-medicin, så deres børn bliver født uden sygdommen. Siden projektets begyndelse i 2009 er antallet af børn, som smittes ved fødslen, blevet halveret. Projektet er initieret af Kofi Anan.
Brugernes anmeldelser
0,0
0 brugere
1
2
3
4
5
6

